
Alege S-Cross Hybrid și profită de toate beneficiile ofertei Tu și Suzuki.
Prima impresie este întotdeauna esențială, dar este și mai important să o păstrezi. Diferența constă în detalii. Cu cât îl privești mai atent, cu atât devine mai atrăgător. Aceasta este promisiunea S-CROSS.



Chiar și la interior, noul S-CROSS celebrează bucuria de a experimenta fără restricții. Habitaclul său spațios este ergonomic și luminos, datorită parbrizului de dimensiuni generoase și vizibilității laterale excelente. Vino să descoperi o experiență unică, deosebită.









Îmbunătățește-ți experiența la volanul unui vehicul Suzuki și descoperă un nou nivel de confort și siguranță cu aplicația Suzuki Connect. Cu ajutorul acestei noi aplicații compatibilă cu smartphone-ul tău, poți monitoriza vehiculul de la distanță în orice moment. Echipa ta Suzuki este întotdeauna disponibilă pentru a-ți oferi sfaturi și suport.

Notificarea de stare te informează când părăsești vehiculul fără să încui sau în cazul în care uiți să stingi farurile sau luminile de avarie. Poți verifica nivelul de combustibil, autonomia și consumul mediu de combustibil pe pagina de pornire a aplicației.

Funcția de localizare iți indică poziția vehicului tău parcat pe harta smartphone-ului tău.

Jurnalul de călătorie iți permite să verifici și să gestionezi datele privind istroricul tău de conducere.

În cazul în care altcineva utilizează vehiculul, alerta de perimetru te notifică când vehiculul părăsește sau sosește în zona setată, în intervalul de timp specificat. Alerta de restricții te avertizează când vehiculul este parcat în afara zonei stabilite, după un anumit interval de timp.

Veți primi o notificare de securitate pe smartphone-ul tău, în cazul în care alarma de securitate a fost activată sau dacă motorul este pornit într-un moment în care nu utilizați vehiculul.

Vei primi o notificare luminoasă atunci când se activează un martor de avertizare în panoul de bord al vehiculului.

Notificările privind întreținerea periodică te informează când este momentul să efectuezi revizia și te anunță despre campaniile de rechemare în service.


Călătoria spre destinație ar trebui să fie la fel de plăcută ca destinația în sine. O combinație inovatoare de performanță, eficiență și control îți va garanta o experiență de neuitat.

Transmisia manuală în 6 trepte dispune de rapoarte optimizate pentru a asigura un consum redus de combustibil, în timp ce carcasa rigidă a transmisiei elimină zgomotele și vibrațiile. În plus, schimbările de treaptă sunt rapide, line și precise.

Transmisia manuală robotizată îmbină avantajele unei transmisii manuale cu cele ale unei transmisii automate, asigurând schimbări rapide de treaptă. Cele șase rapoarte contribuie la un consum redus de combustibil.

Motorul de 1.5 litri oferă o eficiență superioară a consumului de combustibil, emisii reduse, putere impresionantă și performanță optimă a cuplului. Această performanță remarcabilă este atinsă printr-o serie de inovații tehnice. Injectoarele duble sunt poziționate aproape de supapele de admisie, iar un raport de compresie ridicat asigură arderea eficientă a combustibilului. Temperaturile de ardere sunt menținute la un nivel scăzut, iar pierderile prin pompare sunt minimizate datorită sistemului de recirculare a gazelor de eșapament (EGR). Culbutorii cu role sunt utilizați pentru a reduce frecarea. În plus, sincronizarea supapelor de admisie și evacuare este optimizată prin intermediul sistemului de sincronizare variabilă a supapelor (VVT), maximizând astfel eficiența și performanța motorului.

Motorul turbo 1.4 BOOSTERJET utilizează un sistem de injecție directă care administrează cantitatea optimă de combustibil la presiunea ideală, asigurând astfel o ardere eficientă și un consum redus de combustibil. Injectoarele prevăzute cu 7 orificii contribuie la reducerea emisiilor și îmbunătățesc puterea motorului, în timp ce sistemul de control variabil al presiunii combustibilului minimizează emisiile. Turbina este echipată cu sisteme optimizate de admisie, evacuare și răcire, ceea ce sporește puterea motorului prin reutilizarea gazelor de eșapament. De asemenea, prezența turbinei asigură un cuplu motor generos la turații joase. Performanța și eficiența consumului sunt îmbunătățite și prin sistemul de control al supapelor de evacuare, precum și prin designul compact și masa redusă a motorului.
Sistemul hybrid disponibil pentru noul S-Cross este întotdeauna pregătit să ofere exact ceea ce ai nevoie, indiferent dacă este vorba despre economie de combustibil în timpul călătoriilor relaxante sau despre putere suplimentară atunci când este necesar.

Sistemul mild hybrid SHVS de 48V utilizează un generator de pornire integrat (ISG) de 48V cu funcție de motor electric, o baterie litiu-ion de 48V și un convertor DC/DC de la 48-12V. Prin operarea la o tensiune de alimentare mai mare decât cea standard de 12V, acest sistem maximizează energia regenerată în timpul decelerării și sprijină motorul electric pentru a reduce consumul de combustibil și a îmbunătăți performanța vehiculului. În condiții normale de condus, sistemul prioritizează eficiența consumului de combustibil, iar în situații în care se solicită accelerație rapidă, motorul electric adaugă cuplu motorului principal prin utilizarea uneia dintre cele două funcții (controlul umplerii cuplului sau creșterea cuplului). În plus, motorul electric poate menține motorul în relanti și poate elimina consumul de combustibil în timpul decelerării pentru a maximiza eficiența consumului de combustibil, cu excepția momentelor când aparatul de aer condiționat este activ sau nivelul de putere rămas al bateriei este de 3 sau mai mic.

Sistemul Strong Hybrid, compact și ușor, oferă o combinație eficientă de propulsie hibridă și electrică, contribuind la economia de combustibil. Componentele sale includ motorul 1.5 DUALJET, o unitate generatoare de motor (MGU), o transmisie automată și un pachet de alimentare format dintr-o baterie litiu-ion de 140V și un invertor. MGU-ul, extrem de eficient și puternic, poate propulsa singur vehiculul în mod electric și asistă motorul în accelerație. De asemenea, permite rularea electrică în marșarier și completează intervalul de cuplu în timp ce ambreiajul este decuplat pentru schimbări line de treaptă. La viteze constante, MGU-ul utilizează puterea motorului pentru a genera energie electrică în mod eficient, extinzând astfel autonomia și menținând o eficiență ridicată a consumului de combustibil, în timp ce asigură zgomot redus. În timpul decelerației, MGU-ul recuperează eficient energia cinetică pentru a reîncărca bateria și a menține nivelul optim al acesteia.

În viraje, sistemul trimite un cuplu suplimentar către roțile din spate pentru a îmbunătăți dinamica. Modul Sport ajustează raportul dintre accelerație și nivelul de cuplu disponibil pentru a maximiza răspunsul motorului.

Asigură stabilitate și tracțiune suplimentare, în special în timpul accelerării, pe suprafețe înzăpezite, nepavate sau alunecoase.

Acest mod direcționează întregul cuplu disponibil al motorului către roțile din spate pentru a ajuta la eliberarea autovehiculului blocat în zăpadă, noroi sau nisip. Sistemul activează automat modul Snow la viteze peste 60 km/h.

Consumul de combustibil este prioritizat în condiții normale de condus, iar trecerea în modul 4x4 se face doar în cazul în care este detectată o pierdere de aderență.

Suzuki monitorizează în permanență siguranța ta și a pasagerilor tăi. Călătoria cu noul S-Cross este plăcută și relaxantă, datorită sistemelor avansate de siguranță și tehnologiilor digitale de ultimă generație.
Suzuki monitorizează în permanență siguranța ta și a pasagerilor tăi. Călătoria cu noul S-Cross este plăcută și relaxantă, datorită sistemelor avansate de siguranță și tehnologiilor digitale de ultimă generație.
Sistemul ultilizează radarul cu unde milimetrice și o cameră monoculară pentru a detecta vehiculele, bicicletele și pietonii aflați în fața sau în diagonala față a vehiculului. În situațiile în care există riscul unei coliziuni, șoferul este alertat prin intermediul unor semnale acustice și vizuale. Dacă șoferul nu frânează cu forță suficientă, sistemul de asistență la frânare se activează automat pentru a înceti vehiculul. În cazul unei coliziuni iminente, sistemul aplică automat forța de frânare pentru a reduce impactul și a minimiza daunele.

Sistemul de control adaptiv al vitezei de croazieră (ACC) ajută la reducerea oboselii șoferului în timpul călătoriilor lungi, fiind conectată la sistemul de recunoaștere a semnelor de circulație pentru a-i ajuta șoferi să respecte cu ușurință limitele de viteză afișate. Atunci când comutatorul ACC de pe volan este activat în trafic, sistemul utilizează un radar cu unde milimetrice și o cameră monoculară pentru a măsura distanța față de vehiculul din față și va accelera sau va încetini în funcție de necesități pentru a menține o distanță stabilită.
În cazul în care drumul din față este liber, se va menține viteza cu care se deplasa vehiculul în momentul în care comutatorul a fost activat. (La modelele echipate cu CVT, ACC se dezactivează atunci când autovehiculul se oprește. La modelele echipate cu cutie manuală, ACC se dezactivează la viteze de aproximativ 30 km/h sau mai mici)
1. Controlul vitezei constante
În cazul în care nu există vehicule în față, se menține viteza stabilită de șofer.
2. Controlul decelerării
Viteza este redusă pentru a se alinia la viteza vehiculului din față.
3. Controlul vitezei de urmărire
Viteza este menținută pentru a se potrivi cu viteza vehiculului din față.
4. Controlul accelerației
Dacă autovehiculul din față părăsește banda de circulație și există o distanță suficientă față de orice alt autovehicul din față, Swift reaccelerează automat până la viteza setată.

Senzorii cu ultrasunete amplasați în barele de protecție față și spate detectează obstacolele la deplasarea în marșarier. Acești senzori emit semnale actustice pentru a avertiza șoferul despre proximitatea obiectelor și evitarea coliziunilor sau parcarea în siguranță.

Funcția de recunoaștere a indicatoarelor rutiere detectează și identifică semnele de circulație cu ajutorul camerei monoculare și le afișază pe tabloul de bord al vehiculului. Aceasta funcție poate fi utilizată alături de funcția de avertizare a depășirii limitei de viteză pentru îmbunătățirea experienței de condus și siguranță în trafic.

Atunci când este activat controlul adaptiv al vitezei de croazieră, LKA îl ajută pe șofer să mențină poziția vehiculului în centrul benzii de rulare. În plus, în cazul în care detectează că un vehicul sau o structură adiacentă, cum ar fi o barieră temporară sau un alt obstacol, se află prea aproape de vehiculul șoferului, acesta oferă asistență la direcție pentru a menține o distanță de siguranță.

BSM utilizează senzori radar cu unde milimetrice, amplasați în bara de protecție spate, pentru a detecta vehiculele aflate în spate sau care se apropie rapid din spatele vehiculului, scanând unghiurile moarte de pe ambele părți ale vehiculului. Atunci când este detectat un vehicul, în oglinda exterioară de pe partea din care se apropie vehiculul apare o pictogramă de avertizare. Dacă șoferul activează semnalizarea pe partea dinspre care se apropie vehiculul, pictograma se aprinde intermitent și un semnal acustic este emis.

1. Avertizare de coliziune frontală
Alertează șoferul printr-un semnal sonor și un indicator luminos.
2. Asistență la frânarea pentru evitarea coliziunii frontale
Crește forța de frânare atunci când se determină riscul unei coliziuni frontale chiar și după ce s-a activat alerta de coliziune frontală.
3. Frânare automată
Aplică frână puternică în mod automat pentru a preveni sau a minimiza dauna în cazul unei coliziuni frontale dacă se determină că riscul este invevitabil.

În timpul rulării, sistemul detectează liniile de demarcație ale benzilor de circulație din stânga și din dreapta și prezice traiectoria vehiculului. În cazul în care vehiculul se îndreaptă neintenționat spre marginile benzii de circulație, sistemul avertizează șoferul prin semnale acustice și vibrații în volan.

Acest sistem adaugă un nivel suplimentar de siguranță și confort în utilizare. Cu ajutorul celor patru camere amplasate față, spate și laterale, se proiecteză imaginile în timp real pe ecranul central, oferind o imagine panoramică a periferiei vehiculului. Principalele caracteristici sunt:
1. Imagine panoramică: Oferă o vedere completă la 360 de grade a vehiculului și a împrejurimilor acestuia.
2. Vedere în timp real: Sistemul combină imagini de la cele patru camere pentru a oferi o imagine continuă și actualizată a mediului înconjurător, în timp ce vehicul este în mișcare sau în timpul manevrelor de parcare.
3. Asistență la parcare: Ajută șoferul să efectueze manevre de parcare sigure, indicându-i obiectele apropiate și oferind o perspectivă clară a spațiului din jur.
4. Sisteme de avertizare și asistență: Sistemul poate oferi avertizări sonore sau vizuale pentru obstacole detectate în apropierea vehiculului, contribuind la prevenirea coliziunilor.
5. Moduri de vizualizare multiple: Poate comuta între diferite moduri de vizualizare, inclusiv vizualizare panoramică, vedere din față, vedere din spate, vedere de sus (3D) sau orice combinație necesară pentru o navigare ușoară și sigură.

RCTA este o funcție de siguranță suplimentară care utilizează senzori radar pentru a detecta și a te avertiza că se apropie vehicule din stângă sau din dreapta atunci când te deplasezi în marșarier dintr-un loc de parcare sau dintr-un garaj.


