IT WANTS TO BE DRIVEN

SWIFT SPORT HYBRID 48V

EXTERIOR

SPORTIVITATE SUPREMĂ

Rămâi fidel spiritului tău, indiferent de situație. O nouă grilă frontală și un nou spoiler atrăgător accentuează stilul distinct și pregnant al noului Swift Sport. Evacuarea cu elemente finale duble transmite un mesaj clar despre performanțele motorului.

DESIGN

Design-ul pasional și cu accente ascuțite provoacă simțurile șoferul să depășească limitele convenționale.

DESIGN

Design-ul pasional și cu accente ascuțite provoacă simțurile șoferul să depășească limitele convenționale.

INTERIOR

SPORTIVITATE SUPREMĂ

Interiorul sportiv întruchipează pasiunea neobosită de a conduce și inspiră prin accentele roșii care transmit emoție. Noul Swift Sport este echipat cu scaune sport, iar podul pedalier a fost plasat excelent, pentru un control perfect al automobilului.

LASĂ EMOȚIA LIBERĂ ÎN INTERIOR

Interiorul este o declarație de forță în design. Elementele decorative sunt vopsite în degrade, cu negru și roșu. Ceasurile de bord au un aer exclusivist, având un aspect interesant, dat de cele două culori: tahometrul are un fond roșu, în timp ce vitezometrul este pe fond negru.

PERFORMANȚĂ

PERFORMANȚĂ INCITANTĂ

Performanțele distinctive de hot hatch sunt posibile datorită accelerației cu răspuns foarte exact, care este datorată momentului motor maxim de 235 Nm, produs de motorizarea supraalimentată, dezvoltată de Suzuki. Performanțele motorului sunt completate perfect de transmisia manuală cu șase rapoarte, care are o precizie remarcabilă de schimbare a treptelor. Rafinamentul sistemului de propulsie deschide calea către următorul nivel al conducerii sportive iar impreuna cu tehnologia hybrid 48V ofera o un echilibru între performanțe si consum eficient.

MOTORUL 1.4 BOOSTERJET

Noua motorizare supraalimentată, cu injecție directă de combustibil, 1.4 BOOSTERJET, accentuează comportamentul sportiv al noului Swift Sport. Turbosuflanta, conectată cu un intercooler, mărește presiunea aerului introdus în cilindri și permite motorului să ofere resurse sporite de putere chiar și în zona turațiilor joase, încă de la 2.000 rot/min. Mai mult, supapa de control (westgate) reglează presiunea turbo, închizându-se sau deschizându-se, grăbind considerabil intervenția turbosuflantei și scăzând consumul de combustibil. Sistemul de injecție directă sporește și mai mult eficiența, optimizând cantitatea de combustibil folosită, momentul injecției sau presiunea necesară în timpul injectării directe a acestuia.

TEHNOLOGIE HYBRID 48V

Sistemul 48V (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) este un nou sistem hibrid de tip “mild” disponibil pe noul motor 1.4 BOOSTERJET. Sistemul este format dintr-un demaror-generator integrat (ISG) care se comportă ca un motor electric, o baterile lithiu-ion (48 V, 8 Ah), și un convertor DC-DC. Prin creșterea voltajului oferit de demarorul-generator integrat de la 12 V (disponibil pe motorul 1.2 DUALJET) la 48 V, concomitent se înregistrează și o mărire a puterii motorului, ceea ce se traduce într-un aport mai mare la asistarea oferită motorului termic precum și recuperarea unei cantități mai mare de energie electrică la decelerare. Sistemul 48V dispune și de două funcții noi – controlul cuplului motor și amplificarea cuplului motor. Aceste noi funcții amplifică experiența de condus prin completarea cuplului produs de motorul termic cu cel produs de generatorul de pornire integrat (ISG) în timpul accelerării. Mai mult, o funcție specială a sistemului îi permite motorului electric să mențină la relanti motorul termic, eliminând astfel arderea de combustibil cât timp motorul termic funcționează la relanti.

MANEVRABILITATE ȘI TRACȚIUNE

Noul Swift Sport adoptă platforma de nouă generație HEARTECT pentru a întări rigiditatea șasiului, pentru a spori siguranța în cazul coliziunilor și pentru a spori performanțele de conducere. Greutatea redusă a automobilului, de doar 970 kg, avantajează.

TRANSMISIA MANUALĂ CU 6 VITEZE

Transmisia manuală cu șase rapoarte, cu o funcționare foarte precisă, maximizează performanțele motorului supraalimentat. Schimbările de treaptă sunt sportive, cu doza potrivită de rezistență în timpul manevrei, datorită cursei scurte a selectorului.

SIGURANȚĂ

SUZUKI SUSȚINE SIGURANȚA RUTIERĂ

Pericolul apare acolo unde șoferul pierde controlul. De aceea Suzuki Safety Support* mărește siguranța în situații de urgență și sprijină un condus mai sigur prin intermediul mai multor funcții și sisteme. Noul Swift Sport oferă ca dotare standard Dual Sensor Brake Support (DSBS) și include funcții de siguranță precum avertizarea la parasirea benzii de rulare, prevenirea parasirii benzii de rulare, alerta pentru mersul serpuit si asistentul pentru faza lunga. Radarul integrat in grila fata ajuta sistemul Adaptive Cruise Control (ACC) la deplasarea in aglomerarile urbane. Suzuki Safety Support include si Blind SpotMonitor (BSM) pentru a facilita schimbarea in siguranta a benzii de rulare.
* Există limite în capacitățile camerei mono, a senzorului laser sau a radarului cu unde milimetrice în a detecta obstacolele sau benzile de rulare și pentru a controla vehiculul. Nu vă bazați prea mult pe sistem și conduceți întotdeauna cât mai sigur.

DUAL SENSOR BRAKE SUPPORTE (DSBS)*

Swift folosește doi senzori atunci când se deplasează - o cameră monoculară și un senzor laser - pentru a determina dacă există pericolul unei coliziuni frontale cu un autovehicul sau cu un pieton. În eventualitate în care sistemul detectează o situație cu potențial periculos, acesta reacționează în trei moduri, în funcție de gradul de pericol.
Șoferul este atenționat cu un semnal sonor și o avertizare vizuală. Activează funcția de asistență la frânarea de urgență multiplicând forța de frânare în cazul în care riscul de coliziune este mare și șoferul aplică brusc frâna. Sistemul aplică o forță de frânare și mai mare în cazul în care riscul de coliziune continuă să crească.
* Există limite în capacitățile camerei mono, a senzorului laser sau a radarului cu unde milimetrice în a detecta obstacolele sau benzile de rulare și pentru a controla vehiculul. Nu vă bazați prea mult pe sistem și conduceți întotdeauna cât mai sigur.

LANE DEPARTURE WARNING

La viteze mai mari de 60 km/h, acest sistem este proiectat să poată anticipa traiectoria vehiculului și poate emite avertizări vizuale (printr-o pictogramă în bord) sau senzoriale (vibrații ale volanului) atunci când există tendința de părăsire a benzii de rulare.

LANE DEPARTURE PREVENTION

La viteze cuprinse în intervalul 60 – 160 km/h, marcajele benzii de rulare sunt recunoscute de camera de monitorizare a traficului. Când sistemul constată că vehiculul urmează să părăsească involuntar banda, acesta acționează automat și asistă șoferul pentru a readuce automobilul pe traiectorie. Practic, acest sistem modern controlează direcția automobilului prin intermediul unui modul electric.

TRAFFIC SIGN RECOGNITION

Acest sistem folosește camera de monitorizare a drumului pentru recunoașterea semnelor de circulație de pe marginea drumului. Odată observate, acestea sunt afișate pe ecranul LCD montat între ceasurile de bord, pentru a oferi mereu informații precum restricțiile active din zona traversată. Dacă sunt întâlnite mai multe semne într-un interval scurt, sistemul poate afișa concomitent trei pictograme.

MONITORIZAREA UNGHIULUI MORT (BLIND SPOT MONITOR )

La viteze mai mari de 15 km/h, doi senzori radar montați în partea din spate detectează autovehiculele aflate sau pe cale să intre în unghiul mort. Un semnal vizual de avertizare bazat pe lumini LED în fiecare oglindă retrovizoare anunță șoferul. Dacă acesta acționează maneta de semnalizare cu intenția de a schimba banda de mers, sistemul revine cu un semnal sonor suplimentar.

REAR CROSS TRAFFIC ALERT

La viteze de până la 8 km/h, la deplasarea în marșarier, vehiculul folosește doi sezori radar montați în partea din spate pentru a detecta dacă există vehicule care se apropie din cele două laterale, la părăsirea locurilor de parcare. Dacă un asemenea vehicul este detectat, șoferul este avertizat auditiv și vizual. Acest sistem permite șoferului să manevreze mai prudent autovehiculul în spații de parcare înguste, unde vizibilitatea laterală este obturată în ambele părți.

TOP