
Alege Swift Hybrid și profită de toate beneficiile ofertei Tu și Suzuki.
Vitara îți permite să explorezi lumea cu stil. De la agresiva grilă Piano Black, aripile frontale parcă sculptate și farurile conice la caroseria înălțată, de SUV autentic, și linia sportivă, Vitara este concepută pentru acțiune. De fapt, chiar și numai privind-o, te încearcă un sentiment de libertate care te face a-ți dori să te aventurezi în sălbăticie pe cont propriu.




Cabina șoferului noului Vitara este conceput în fiecare detaliu pentru a spori plăcerea de a conduce. Comenzile sunt poziționate ergonomic, pentru acces ușor, în timp ce instrumentarul de bord permite confirmarea dintr-o privire rapidă a setărilor de control și a datelor esențiale privind funcționarea vehiculului.








Când vine vorba de performanțe, Vitara oferă mai multe moduri care îți permit să te bucuri de libertatea de a conduce pe toate tipurile de teren. ALLGRIP SELECT oferă patru moduri de condus 4WD și, fiind disponibile două configurații de propulsie – strong hybrid și SHVS mild hybrid –, ai posibilitatea de a alege modul în care să te bucuri de eficiența hibridului cu motor termic și de răspunsul accelerației.

ALLGRIP SELECT vă permite să alegeți între modurile de condus: Auto, Sport, Snow și Lock printr-un simplu buton în centrul consolei. Pentru o confirmare ușoară, modul selectat este afișat pe display-ul de pe panoul de bord.

Auto: Prioritizează un consum redus de combustibil în condiții unui stil de condus normal și face tranziția automat către tracțiune integrală dacă detectează pierdere aderenței.
Sport: Îmbunătățește performanțele dinamice în viraje prin redirecționarea de cuplu către roțile din spate. Optimizează răspunsul pedalei de accelerație și amplifică nivelul de cuplu motor pentru un răspuns mai prompt al motorul la accelerare.
Snow: Modul de rulare recomandat pentru deplasarea pe drumuri acoperite de zăpadă, neasfaltate sau pe orice fel de suprafață alunecoasă. Modul Snow oferă un nivel mai bun de aderență în timpul accelerărilor și extra stabilitate.
Lock: Util pentru eliberarea vehiculului împotmolit în zăpadă, noroi sau nisip. Modul Lock trimite mai mult cuplu către roțile din spate, în vreme ce sistemul ESP* și restul funcțiilor de asistență sunt optimizate pentru a scoate autovehiculul din impas. Modul Lock trece automat în modul Snow la viteze de peste 60 km/h.

Moto 1.5 DUALJET: Motorul DUALJET de 1,5 litri folosește un sistem cu două injectoare care ajută la creșterea eficienței termice. De asemenea, motorul are o eficiență ridicată în privința consumului de combustibil, emisii scăzute și o livrare excelentă a cuplului pe toată plaja de turații, pentru o accelerare lină și puternică.
Sistem Strong Hybrid: Sistemul strong hybrid este compus dintr-un motor-generator (Motor Generator Unit, MGU), o baterie litiu-ion de 140 V și o cutie automată (Auto Gear Shift, AGS) cu șase trepte. MGU oferă putere pentru conducerea complet electrică, precum și asistență motorului electric pentru o accelerare eficientă din punctul de vedere al consumului de combustibil. În plus, generează energie electrică pentru a încărca bateria la rularea cu viteză constantă și nu prea mare și la decelerare.
Cutie automată cu șase trepte (AGS). AGS-ul cu șase trepte combină confortul unei cutii de viteze automate cu capacitatea de răspuns a uneia manuale. De asemenea, folosește puterea motorului electric pentru a umple golul de cuplu la schimbarea treptei, ca să asigure o accelerare lină.

Motor 1.4 BOOSTERJET. Motorul BOOSTERJET de 1,4 litri dispune de injecție directă de combustibil pentru o eficiență ridicată a consumului și a puterii dezvoltate și este echipat cu un turbocompresor cu intercooler, pentru a crește cuplul la turații reduse.
Sistem mild hybrid SHVS. Ușorul și compactul sistem mild hybrid SHVS folosește un starter/generator (ISG) integrat și o foarte eficientă baterie litiu-ion de 48 V, cu performanțe excelente de încărcare și alimentare. Pe lângă asigurarea repornirii rapide și silențioase a motorului termic, ISG oferă asistență motorului electric, pentru o accelerare eficientă din punctul de vedere al consumului de combustibil, și generează energie electrică pentru a încărca bateria la decelerare.
Cutie manuală cu șase trepte.Raporturile cutiei sunt optimizate pentru eficiența consumului de combustibil și livrarea liniară a puterii, în timp ce schimbarea lină a vitezelor asigură o cuplare corectă a treptelor cu o simplă atingere ușoară.


Îmbunătățiți-vă experiența și plăcerea de a deține un vehicul Suzuki și obțineți un nou nivel de confort și securitate cu aplicația SUZUKI CONNECT.
Notificarea de stare vă va informa atunci când ieșiți din vehicul și plecați fără să încuiați portiera sau dacă uitați să stingeți farurile sau lămpile de avarie. De asemenea, puteți verifica nivelul de combustibil, autonomia și consumul mediu de combustibil pe pagina de pornire a aplicației.
Functia de localizare a vehiculului afișează locația în care este parcat vehiculul dumneavoastră pe harta smartphone-ului.
Istoricul de conducere vă va permite să verificați și să gestionați datele privind istoricul dumneavoastră de conducere.
În cazul în care un alt șofer utilizează vehiculul, alerta de perimetru vă notifică atunci când vehiculul părăsește sau intră în zona stabilită în timpul perioadei de timp stabilite. Alerta de restricții vă notifică atunci când vehiculul lipsește după o perioadă de timp stabilită din zona stabilită. Veți primi o notificare de securitate în cazul în care alarma de securitate a fost activată sau dacă motorul este pornit într-un moment în care nu utilizați vehiculul.

Garanția extinsă Hybrid Pro oferă o extindere a perioadei de garanție standard de 3 ani cu până la 7 ani sau 200.000 km pentru modelele Suzuki echipate cu tehnologie Hybrid și acoperă principalele componente ale vehiculului, inclusiv motorul, cutia de viteze, turbosuflanta și sistemul Hybrid.
Bucură-te de asistență îmbunătățită cu tehnologii de ultimă generație pentru un drum cât mai sigur și confortabil la volanul noului Vitara.
Vitara este echipată cu o gamă largă de tehnologii avansate de siguranță și asistență la conducere, pentru a vă proteja pe voi și pe pasagerii voștri când sunteți pe drum. Deși nu există niciun substitut pentru conducerea în siguranță și responsabilă, aceste tehnologii avansate lucrează împreună pentru a vă ajuta să rămâneți concentrat și să dețineți controlul până când ajungeți la destinație.
Vitara este echipată cu o gamă largă de tehnologii avansate de siguranță și asistență la conducere, pentru a vă proteja pe voi și pe pasagerii voștri când sunteți pe drum. Deși nu există niciun substitut pentru conducerea în siguranță și responsabilă, aceste tehnologii avansate lucrează împreună pentru a vă ajuta să rămâneți concentrat și să dețineți controlul până când ajungeți la destinație.
Radarul cu unde milimetrice și o cameră monoculară sunt folosite pentru a detecta vehicule, motociclete și pietoni direct sau pe diagonală în fața vehiculului. Dacă o coliziune pare posibilă sunt emise avertismente audio și vizuale pentru a-l alerta pe șofer. Dacă șoferul frânează cu o forță insuficientă, asistența la frânare se cuplează automat pentru a ajuta la încetinirea vehiculului. Iar dacă probabilitatea unei coliziuni crește, sistemul aplică automat forța de frânare pentru a ajuta la reducerea forței de impact și atenuarea daunelor.

Sistemul de control adaptiv al vitezei de croazieră (ACC) ajută la reducerea oboselii șoferului în timpul călătoriilor lungi, fiind conectată la sistemul de recunoaștere a semnelor de circulație pentru a-i ajuta șoferi să respecte cu ușurință limitele de viteză afișate. Atunci când comutatorul ACC de pe volan este activat în trafic, sistemul utilizează un radar cu unde milimetrice și o cameră monoculară pentru a măsura distanța față de vehiculul din față și va accelera sau va încetini în funcție de necesități pentru a menține o distanță stabilită.
În cazul în care drumul din față este liber, se va menține viteza cu care se deplasa vehiculul în momentul în care comutatorul a fost activat. (La modelele echipate cu CVT, ACC se dezactivează atunci când autovehiculul se oprește. La modelele echipate cu cutie manuală, ACC se dezactivează la viteze de aproximativ 30 km/h sau mai mici)
1. Controlul vitezei constante
În cazul în care nu există vehicule în față, se menține viteza stabilită de șofer.
2. Controlul decelerării
Viteza este redusă pentru a se alinia la viteza vehiculului din față.
3. Controlul vitezei de urmărire
Viteza este menținută pentru a se potrivi cu viteza vehiculului din față.
4. Controlul accelerației
Dacă autovehiculul din față părăsește banda de circulație și există o distanță suficientă față de orice alt autovehicul din față, Swift reaccelerează automat până la viteza setată.

Senzorii cu ultrasunete din bara de protecție spate detectează obstacolele la mersul înapoi, iar semnalele sonore de avertizare indică apropierea obstacolului.

Funcția de recunoaștere a semnelor de circulație afișează semnele de circulație recunoscute de o cameră monoculară pe afișajul de informații. Aceasta poate fi folosită împreună cu funcția de alertare a depășirii limitei de viteză de pe tronsonul respectiv de drum.

Atunci când este activat controlul adaptiv al vitezei de croazieră, LKA îl ajută pe șofer să mențină poziția vehiculului în centrul benzii de rulare. În plus, în cazul în care detectează că un vehicul sau o structură adiacentă, cum ar fi o barieră temporară sau un alt obstacol, se află prea aproape de vehiculul șoferului, acesta oferă asistență la direcție pentru a menține o distanță de siguranță.

BSM utilizează senzori radar cu unde milimetrice în bara de protecție spate pentru a detecta vehiculele aflate în unghiurile moarte din spate sau care se apropie de acestea, pe ambele părți ale vehiculului. Atunci când este detectat un vehicul, în oglinda retrovizoare a portierei de pe partea de care se apropie vehiculul apare o pictogramă de avertizare. Dacă șoferul activează semnalizarea de pe partea respectivă, pictograma clipește și se emite un avertisment sonor.

Când se pornește pe o pantă ascendentă, sistemul de asistență la pornirea din rampă împiedică vehiculul să se deplaseze înapoi timp de aproximativ două secunde, pentru a da timp șoferului să își mute piciorul de pe pedala de frână pe cea de accelerație.

În cazul unei coliziuni grave, sistemul eCall trimite un mesaj automat cu locația curentă a vehiculului către serviciile de urgență. Sistemul poate fi activat automat de către senzorii de la bordul autovehiculului după un accident sau manual de către ocupanții vehiculului care apasă butonul SOS.

În timpul conducerii, LDP detectează liniile de demarcație a benzilor de circulație din stânga și din dreapta și prezice traiectoria vehiculului. În cazul în care vehiculul începe să devieze de pe banda de rulare din cauza neatenției șoferului, sistemul avertizează șoferul prin emiterea unei alerte audio sau prin vibrația volanului.

Când farurile sunt reglate pentru faza lungă, iar din sens opus vin vehicule sau există vehicule în față pe sensul de deplasare, ori dacă autovehiculul se află într-o zonă bine luminată, farurile trec automat pe faza scurtă. Farurile revin automat la fază lungă la restabilirea condițiilor inițiale, adică atunci când în fața autovehiculului nu se mai află vehicule care se apropie sau care îl precedă, ori când zona înconjurătoare este slab luminată. (Activă numai la viteze de peste 40km/h.)

RCTA este o funcție de siguranță suplimentară care utilizează senzori radar pentru a detecta și a te avertiza că se apropie vehicule din stângă sau din dreapta atunci când te deplasezi în marșarier dintr-un loc de parcare sau dintr-un garaj.

Sistemul de monitorizare a șoferului are o cameră instalată în panoul de instrumente pentru a monitoriza ochii și fața șoferului. Dacă sistemul detectează că șoferul este somnoros, adoarme sau nu este concentrat asupra condusului, emite o alarmă de avertizare și un mesaj de alertă care apare pe afișajul de informații. *Sistemul se limitează la capacitatea camerei DMS și a senzorului în infraroșu apropiat. Șoferul nu trebuie să se bazeze exclusiv pe acest sistem pentru siguranța în trafic.


