x
Noile faruri LED cu bandă luminoasă de culoare albastră îi oferă noului Vitara un look special, dintr-un univers futurist.
Esența limbajului de design Suzuki, precum grila robustă cu 5 fante și bara față proeminentă decorată cu elemente cromate îi oferă un look stilat și modern noului Vitara.
Luminile de zi cu design unic sunt formate din blocuri optice LED poziționate vertical. Farurile de ceață, esențiale pentru vizibilitate în condiții nefavorabile de drum, sunt de asemenea oferite ca dotare standard.
Partea superioară a bordului a primit noi materiale, moi, pentru a întări sentimentul de calitate superioară din habitaclu.
Un ecran LCD multicolor este amplasat în centrul instrumentarului de bord pentru a-i oferi șoferului informații precise despre funcționarea vehiculului, pe care acesta se poate baza. Ecranul cu grafică dinamică poate afișa o gamă largă de informații despre o varietate de funcții, precum modurile de rulare ALLGRIP, forțele G, puterea și cuplul motorului și fluxul de energie prin sistemul Mild-Hybrid, printre altele. Cu atât de multe informații la îndemână, călătoria ta nu va mai duce lipsă de distracție niciodată.
Scaunele față stilate, îmbrăcate parțial în piele întoarsă sintetică, disponibile pe anumite versiuni, oferă susținere și confort maxime atât pentru șofer cât și pentru pasager.
Setările sistemului de aer condiționat sunt ușor de folosit, pentru ca tu să te bucuri mereu de o temperatură optimă la interior.
Sistemul multimedia include un ecran tactil la fel de intuitiv ca un smartphone. Îți poți conecta telefonul prin Bluetooth sau prin cablu USB pentru a folosi aplicațiile din telefon direct pe ecranul multimedia. Acesta include și funcție radio, cameră pentru marșarier și un sistem de navigație.
Portbagajul noului Vitara se remarcă prin deschiderea largă și pragul de încărcare poziționat jos, dar mai ales prin volumul de 710 l atunci când bacheta spate este rabatată complet.* Astfel, ești sigur că poți lua cu tine toate obiectele de care ai nevoie.
Plafonul panoramic retractabil este ușor de folosit pentru ca tu să te bucuri de lumină naturală și aer proaspăt și la interior.
Cotiera centrală față glisează pentru a te ajuta să-ți găsești poziția optimă și include un spațiu de depozitare rectangular.
Noul motor 1.4 BOOSTERJET turbo cu injecție directă oferă mai mult cuplu modelului Vitara. Turbina cu răcitor intermediar împinge aerul sub presiune în cilindri și oferă motorului mai mult cuplu în plaja de turații joase, chiar și la 2.000 rpm. Sistemul de injecție directă îmbunătățește consumul de combustibil prin gestionarea cantității și presiunii combustibilului trimis către cilindri. Mai mult, eficiența propulsorului este sporită și cu ajutorul sistemului electric de temporizare comandată a supapelor (VVT), a recirculării gazelor de evacuare (EGR) și al raportului mare de compresie.
Asistarea cuplului motor (torque-fill control): Generatorul de pornire integrat (ISG) contribuie cu un aport de cuplu pentru a compensa răspunsul întârziat al motorului termic în timpul accelerării.
Amplificarea cuplului motor (torque-boost): Generatorul de pornire integrat (ISG) contribuie cu extra cuplu în plaja de turații joase acolo unde motorul nu dispune de suficient cuplu.
Sistemul 48V (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) este un nou sistem hibrid de tip “mild” disponibil pe noul motor 1.4 BOOSTERJET. Sistemul este format dintr-un demaror-generator integrat (ISG) care se comportă ca un motor electric, o baterile lithiu-ion (48 V, 8 Ah), și un convertor DC-DC. Prin creșterea voltajului oferit de demarorul-generator integrat de la 12 V (disponibil pe motorul 1.2 DUALJET) la 48 V, concomitent se înregistrează și o mărire a puterii motorului, ceea ce se traduce într-un aport mai mare la asistarea oferită motorului termic precum și recuperarea unei cantități mai mare de energie electrică la decelerare. Sistemul 48V mai dispune și de două funcții noi – controlul cuplului motor și amplificarea cuplului motor, indisponibile pe sistemul 12V. Aceste noi funcții amplifică experiența de condus prin completarea cuplului produs de motorul termic cu cel produs de generatorul de pornire integrat (ISG) în timpul accelerării. Mai mult, o funcție specială a sistemului îi permite motorului electric să mențină la relanti motorul termic, eliminând astfel arderea de combustibil cât timp motorul termic funcționează la relanti.
La acționarea ambreiajului și eliberarea pedalei de accelerație (cu scopul încetinirii sau al schimbării treptei de viteză) turația motorului termic scade, injecția de combustibil este oprită și generatorul de pornire integrat (ISG) intervine menținând la ralanti motorul termic, pentru a obține un consum redus de combustibil.
Rapoartele optimizate ale transmisiei manuale sporesc economia de combustibil și performanțele dinamice, în vreme ce o contragreutate asigură o schimbare mai precisă și mai fermă a treptelor de viteză. Mai mult, rigiditatea transmisiei a fost la rândul său îmbunătățită, pentru un comportament mai silențios și diminuarea vibrațiilor.
Unitatea motor/generator permite deplasarea în modul pur electric și asistă motorul termic în timpul accelerării. Mai mult, unitatea motor/generator permite deplasarea pur electrică în marșarier și poate contribui cu extra cuplu când ambreiajul este decuplat, pentru schimbări de treaptă mai line.
Atunci când vehiculul se deplasează cu viteză constantă, unitatea motor/generator electric folosește o parte din puterea produsă de motorul termic pentru a genera electricitate, ceea ce mărește autonomia pur electrică, reduce consumul și creează condițiile unei deplasări silențioase.
În timpul decelerării, unitatea motor/generator electric recuperează o mare parte din energie pe care o folosește pentru a reîncărca bateria și a menține un nivel ridicat de energie stocată.
Transmisia Manuală Robotizata îmbină beneficiile unei transmisii manuale cu cele ale unei transmisii automate pentru a oferi schimbări prompte de treaptă. Mai mult, cele șase repoarte și etajarea acestora contribuie la consumul redus de combustibil.
Motorul de 1,5 litri oferă un consum redus de combustibil, emisii scăzute și niveluri superioare de cuplu și putere. Economia excelentă de combustibil este atinsă printr-o serie de inovații.
Injectoarele duble amplasate în vecinătatea supapelor de admisie și raportul de compresie crescut asigură o combustie eficientă. Temperaturile de ardere sunt coborâte și pierderile de combustibil sunt reduse de sistemul performant de recirculare a gazelor (EGR), în vreme ce culbutorii cu role reduc pierderile cauzate de frecare.
Mai mult, sincronizarea supapelor de admisie și evacuare este optimizată de sistemul VVT (temporizare variabilă a supapelor).
În ciuda design-ului compact, noul motor electric oferă o putere maximă de 24 kW și un cuplu maxim de 60 Nm. Acesta poate pune lin în mișcare autovehiculul și poate susține accelerarea, sau îl poate propulsa pur electric (fără intervenția motorului termic) la viteze mici, la viteze de croazieră sau la deplasarea cu spatele, pentru o experiență de condus silențioasă și un consum redus de combustibil.
Acesta a fost începu tul pentru ALLGRIP, renumita tehnologie 4x4 dezvoltată de Suzuki. Sistemul nostru 4x4 a fost rafinat de-a lungul timpului pentru a le oferi șoferilor mai multă bucurie și încredere la volan. Cu sistemul ALLGRIP prezent în modelul tău Vitara, îți poți duce stilul de viață la următorul nivel.
Alege cu ușurință modul de rulare care ți se potrivește cel mai bine - Auto, Sport, Snow sau Lock - cu ajutorul selectorului rotativ de pe consola centrală. Ecranul multicolor amplasat în centrul instrumentarului de bord informează utilizatorul cu privire la modul de rulare activ.
Prioritizează un consum redus de combustibil în condiții unui stil de condus normal și face tranziția automat către tracțiune integrală dacă detectează pierdere aderenței.
Îmbunătățește performanțele dinamice în viraje prin redirecționarea de cuplu către roțile din spate. Optimizează răspunsul pedalei de accelerație și amplifică nivelul de cuplu motor pentru un răspuns mai prompt al motorul la accelerare.
Modul de rulare recomandat pentru deplasarea pe drumuri acoperite de zăpadă, neasfaltate sau pe orice fel de suprafață alunecoasă. Modul Snow oferă un nivel mai bun de aderență în timpul accelerărilor și extra stabilitate.
Util pentru eliberarea vehiculului împotmolit în zăpadă, noroi sau nisip. Modul Lock trimite mai mult cuplu către roțile din spate, în vreme ce sistemul ESP* și restul funcțiilor de asistență sunt optimizate pentru a scoate autovehiculul din impas. Modul Lock trece automat în modul Snow la viteze de peste 60 km/h.
Vitara înseamnă mai mult decât un design atrăgător și este, în același timp, un SUV inteligent. Pentru că este echipat numai cu tehnologii de ultimă oră, șoferul și pasagerii au garanția că vor fi îndrumați, protejați și răsfățați în permanență.
Noul Vitara este echipat cu un sistem de detecție a obiectelor din față. Acesta folosește o cameră video monoculară și un senzor laser montate pe parbriz. Camera video este eficientă pe distanțe medii și lungi în detectarea și recunoașterea semnelor de circulație și a marcajelor de pe astfalt, în vreme ce senzorul laser este precis și eficient pe distanțe scurte și în condiții de întuneric. Împreună, cele două sisteme oferă un nivel foarte înalt de siguranță.
În mișcare, Vitara folosește două sisteme de detecție - o cameră video monoculară și un senzor laser pentru a determina dacă există riscul unei coliziuni frontale cu un alt vehicul sau cu un pieton. Dacă un potențial impact este detectat, vehiculul reacționează în trei moduri, în funcție de situație:
Șoferul este avertizat de pericol prin semnale acustice și vizuale.
Frâna este acționată automat parțial în cazul în care riscul de coloziune este mare și șoferul va frâna din panică.
Frâna este acționată automat complet dacă riscul de impact crește și mai mult
*Eficiența camerei video monoculare și a senzorului laser de a detecta obstacole, semne de circulație și marcaje este limitată. De aceea, nu vă bazați integral pe aceste sisteme și asigurați-vă că adoptați un stil de condus care promovează siguranța. ** Sistemul de monitorizare a unghiului mort este disponibil pe anumite echipări. Vă rugăm consultați dealerul dvs. Suzuki.
Sistemul folosește camera video monoculară pentru a monitoriza prezența semnelor de circulație. Dacă acestea sunt detectate, sistemul le afișează sub formă de ilustrații grafice pe instrumentarul de bord, pentru a-i reaminti șoferului de zona de incidență a acestora. Sistemul poate afișa până la 3 semne de circulație simultan.
Detecție înainte ca vehiculul să treacă de indicator
Afișare în bord după ce vehiculul a trecut de indicator
(Doar pentru modelele cu transmisie automată cu 6 rapoarte) Pe lângă rolul sistemului cruise control adaptiv, funcția "stop & go" asistă șoferul prin accelerări sau frânări automate pentru a menține distanța de siguranță față de vehiculul din față. Sistemul poate frâna pentru a opri vehiculul în spatele celui din față, oferind un nou nivel de asistență în eventualitatea unui ambuteiaj. ***
Dacă există o distanță suficientă până în vehiculul din față, Vitara se va deplasa cu o viteză constantă
Dacă vehiculul din față se îndepărtează de pe bandă și există suficient spațiu față de următorul vehicul, Vitara va reaccelera automat până la viteza setată inițial de șofer.
* Eficiența camerei video monoculare și a senzorului laser de a detecta obstacole, semne de circulație și marcaje este limitată. De aceea, nu vă bazați integral pe aceste sisteme și asigurați-vă că adoptați un stil de condus care promovează siguranța.
** Distanța dintre vehicule variază în funcție de viteza acestora.
*** Sistemul cruise control adaptiv cu funcție "stop & go" va fi dezactivat și frâna va fi eliberată la două secunde de la oprire.
Schimbările de bandă la viteze de peste 15 km/h sunt mai sigure cu ajutorul a doi senzori radar montați pe lateralele vehiculului, cu rol în detectarea vehiculelor care se apropie din lateral-spate sau din spate dar pe diagonală.
Dacă un astfel de vehicul este detectat, un semnal luminos LED se aprinde pe oglinda laterală din partea în care se află respectivul vehicul. Dacă șoferul acționează semnalizarea pentru a schimba banda, semnalul luminos va clipi și va fi urmat de un avertisment sonor.
Atunci când este detectat un vehicul în față, sistemul cruise control adaptiv folosește un senzor radar de ultimă generație pentru a menține distanța între cele două vehicule - aceasta poate fi mărită sau micșorată cu ajutorul a trei setări pre-stabilite.** Dacă în față nu există alte vehicule, sistemul menține constantă viteza setată de șofer (de la 40 km/h în sus).
La deplasarea în marșarier cu viteze de peste 8 km/h, Vitara folosește doi senzori radar montați pe laterale pentru a-l asista pe cel de la volan la ieșirea cu spatele dintr-un loc de parcare. În cazul în care senzorii detectează un vehicul care se apropie, șoferul este avertizat vizual și sonor. Acest sistem face ieșirile din spații înguste mult mai ușor de gestionat în situațiile în care câmpul vizual al șoferului este obturat pe ambele laturi ale vehiculului.
Dacă un vehicul mai lent este detectat în față, Vitara va ajusta automat distanța de siguranță față de acesta. (Doar pentru cruise control adaptiv cu funcție "stop & go") Dacă vehiculul din față încetinește și se oprește, Vitara va decelera automat, timp în care va menține o distanță sigură față de acesta.
Dacă în interval de 2 secunde vehiculul din față își reia mișcarea, Vitara va reaccelera automat și va continua să urmărească vehiculul din față de la o distanță sigură. În caz contrat, sistemul ACC se va dezactiva și va fi nevoie de intervenția șoferului pentru a acționa pedala de frână.
Ofertă fără valoare contractuală, supusă unor termene și condiții valabilă în limita stocului disponibil. Prețurile de listă reprezintă prețuri de vânzare recomandate și nu includ valoarea oricăror echipamente, accesorii sau dotări opționale. Magyar Suzuki ZRT Esztergom Sucursală își rezervă dreptul de a modifica lista de specificatii si lista de prețuri ca urmare a unor erori, modificări structurale sau în urma unor comunicări din partea producătorului, fără nicio informare prealabilă. Din acest motiv ele nu pot fi considerate drept angajamente contractuale. Relațiile comerciale se desfasoară prin intermediul dealerilor rețelei Suzuki. Relațiile tranzacționale se efectuează în LEI la cursul valutar practicat de către dealerul Suzuki. Pentru a obține o ofertă de actualitate, este necesar să vă adresați unui dealer Suzuki. Au fost depuse toate eforturile rezonabile astfel încât informațiile, descrierile și imaginile prezentate să fie cele corecte la momentul publicării lor. De asemenea imaginile autoturismelor prezente sunt cu titlu de prezentare, vehiculele comercializate efectiv având dotări și accesorizări diferite, în funcție de nivelul de echipare al fiecăruia. Un ghid conținând date privind consumul de carburant și emisiile de CO₂ pentru toate modelele de autoturisme noi poate fi obținut în rețeaua autorizată Suzuki România.