x
Colaborarea Hyundai Motor Company - Sony Pictures continua cu „Spider-Man: Across the Spider-Verse”. Filmul animat prezinta „Flying Prophecy” - o versiune a prototipului electric Hyundai Prophecy, precum si viziunea companiei privind viitorul mobilitatii. Cu aceasta ocazie va fi demarata o campanie globala de marketing dedicata modelelor 100% electrice ale gamei IONIQ.
„Spider-Man: Across the Spider-Verse” - cea de-a treia productie din cadrul parteneriatului strategic Hyundai - Sony Pictures, dupa „Spider-Man: No Way Home” (2021) si „Uncharted” (2022) - reprezinta continuarea filmului care a castigat premiul Oscar®, „Spider-Man: Into the Spider-Verse” (2018).
Lansarea noului film in cinematografe va avea loc in luna iunie. Cu aceasta ocazie, publicul va putea admira „Flying Prophecy”, o versiune a prototipului electric – Hyundai Prophecy, model care a reprezentat sursa de inspiratie pentru designul IONIQ 6 - „Electrified Streamliner”. IONIQ 6 a castigat recent trei premii mondiale: „World Car of the Year”, „World Electric Vehicle”, „World Car Design of the Year”, dar si distinctia „Gold” in cadrul iF Design Award.
De asemenea, in cadrul filmului sunt prezentate cateva dintre solutiile Hyundai pentru mobilitatea viitorului, inclusiv: AAM - o noua forma de mobilitate aeriana, care are scopul de a reduce timpul petrecut in trafic; PBV - o solutie ecologica de mobilitate terestra, care asigura spatii si servicii personalizate pentru pasageri; Hub - un spatiu pentru transfer de mobilitate si activitati sociale. Mai mult, filmul prezinta si un robotaxi fictiv, bazat pe Hyundai Pony, primul model al marcii Hyundai. Actiunea se desfasoara in anul 2099, in „Nueva York” - un oras din Spider-Verse.
In colaborare cu Sony Pictures, Hyundai demareaza si o campanie globala de marketing care se va desfasura in perioada mai - iulie. Spotul TV animat, a carui coloana sonora este produsa de Metro Boomin, prezinta povestea lui Spider-Man, alaturi de modelele IONIQ 6 si IONIQ 5. Totodata, a fost dezvoltat continut dedicat retelelor sociale, dar si un material video din culise, care dezvaluie detalii despre istoria colaborarii Hyundai – Sony pe parcursul procesului de productie a filmului.
„Prin intermediul acestui parteneriat, ne propunem sa prezentam viziunea Hyundai privind viitorul mobilitatii, utilizand continut de divertisment preferat de catre tinerele generatii”, a declarat Sungwon Jee, Senior Vice President and Global Chief Marketing Officer - Hyundai Motor Company.
„Pe parcursul colaborarii noastre de lunga durata, echipa Hyundai continua sa creeze campanii impresionante care surprind insasi esenta marcii. Utilizand coloana sonora a filmului, Hyundai a creat o campanie de marketing atractiva si revolutionara – o imbinare perfecta intre produsele lor inovatoare si unul dintre cei mai emblematici supereroi”, a declarat Jeffrey Godsick, EVP, Global Partnerships & Brand Management and Head of Location Based Entertainment, Sony Pictures Entertainment.”