x
1. Ce sunt piesele originale Hyundai?
Piesele originale sunt proiectate si testate pentru a asigura performantele, rezistenta si siguranta optima a autovehiculului dumneavoastra marca Hyundai.
2. De ce este recomandat sa folositi piese originale?
Piesele originale Hyundai sunt proiectate si construite corespunzator normelor de productie. Utilizarea pieselor contrafacute sau a celor de mana a doua (reutilizate) contravine conditiilor de garantie a autovehiculului dumneavoastra marca Hyundai. Deteriorarea altor pieselor originale Hyundai, cauzata sau corelata cu instalarea unor piese contrafacute/ reutilizate, nu va fi acoperita de nicio garantie Hyundai.
3. Cum puteti verifica autenticitatea pieselor Hyundai?
Hyundai Auto Romania va recomanda verificarea ambalajelor pieselor Hyundai achizitionate. Piesele originale Hyundai prezinta etichete scrise numai in limba engleza. Piesele originale Hyundai pot fi achizitionate strict din reteaua de distribuitori si reparatori autorizati Hyundai. Informatii de verificare a autenticitatii pieselor Hyundai:
Pentru intretinerea si reparatiile aduse autoturismului dumneavoastra pe intreaga durata de exploatare cea mai buna solutie sunt service-urile autorizate Hyundai intrucat acestea ofera:
RECOMANDARI
Pentru a obtine maximum de satisfactie de la autoturismul dumneavoastra recomandam utilizarea de piese originale Hyundai Motor Company atat pentru service, cat si pentru orice alta categorie de reparatie.
Ca orice autoturism, noul dumneavoastra Hyundai are nevoie de o scurta trecere in revista a principalelor sisteme componente inainte de plecarea la drum.
Astfel, oricine poate si trebuie sa faca urmatoarele verificari:
Evident, aceste mici controale trebuie sa devina o rutina inainte de plecarea in cursa. Aceste verificari au rolul de a va asigura o calatorie placuta, fara incidente si mai ales intr-o cat mai mare siguranta a dumneavoastra, cat si a celorlalti participanti la trafic.
IN CAZ DE ACCIDENT
Desi autoturismul dumneavoastra este conceput avand in vedere cele mai noi reglementari de siguranta activa si pasiva, este cu putinta sa fiti implicat intr-un accident. In acest caz nedorit, luati urmatoarele masuri:
PLAN SERVICII INTRETINERE HYUNDAI
Intretinerea sistematica reprezinta o componenta esentiala a pastrarii autoturismului dumneavoastra intr-o conditie de maxima siguranta, economicitate si de conservare a mediului inconjurator. De asemenea, un PASAPORT SERVICE complet este si o garantie a obtinerii unei valori de revanzare mai buna.
Pentru ca autoturismul dumneavoastra sa se bucure de o functionare fara nicio problema la un maxim de eficienta si durabilitate este necesar sa il inscrieti intr-un program anual de intretinere sau, daca inregistrati distante anuale mari, in functie de numarul de kilometri parcursi.
Pentru informatii despre planul de service anual aferent autoturismului dumneavoastra va recomandam sa consultati MANUALUL PROPRIETARULUI.
Responsabilitatea efectuarii acestor revizii periodice reprezinta in totalitate obligatia dumneavoastra (Proprietarul/ Utilizatorul).
Daca autoturismul dumneavoastra este folosit in conditii de trafic dure, o intretinere mai frecventa va va asigura o functionare fara probleme a acestuia, chiar si dupa o distanta parcursa foarte mare, dupa terminarea intervalului de garantie.
Efectuarea acestor revizii vor fi consemnate in acest PASAPORT SERVICE de catre reprezentantul Hyundai. Se vor consemna data, numarul de kilometri, numarul comenzii de service in rubricile special desemnate pentru aceasta.
ASISTENTA RUTIERA HYUNDAI
In cazul in care autoturismul dumneavoastra se afla imobilizat, serviciul HYUNDAI ASISTENTA este alaturi de dumneavostra 24 de ore din 24, 7 zile din 7 si va ofera prompt intregul sprijin pentru a depasi situatia neplacuta.
Situatii in care beneficiati de asistenta rutiera:
ATENTIE! In situatiile marcate cu (*), HYUNDAI ASISTENTA va opera serviciile solicitate, dar plata acestor servicii ramane in sarcina Proprietarului/ Utilizatorului.
Pentru a putea beneficia de serviciul HYUNDAI ASISTENTA aveti la dispozitie numarul de telefon: 021.9793
NOTA
Pentru detalii suplimentare cu privire la serviciile oferite de HYUNDAI ASISTENTA, precum si lista tarilor in care acest serviciu este valabil, consultati pagina https://dabauto.ro/hyundai/ sau e-mail la office@dabauto.ro
Perioada de acoperire a serviciilor oferite gratuit de serviciul HYUNDAI ASISTENTA este in concordanta cu Pasaportul de Service al autovehiculului.
Protectia mediului inconjurator/ Reciclare
Hyundai Motor Company, producatorul autoturismului dumneavoastra, acorda o foarte mare importanta mediului inconjurator. Astfel, pe langa proiectele de cercetare avansata in domeniu, Hyundai Motor Company produce autoturisme cu un grad ridicat de reciclare si refolosire. Fiecare autoturism se poate recicla in proportie de 80% si refolosi in proportie de 85%.
Beneficiind de o inalta tehnologie precum si de investitii majore in cercetare si dezvoltare, Hyundai Motor Company va produce incepand cu anul 2015 autoturisme cu un grad de reciclare de 85% si un grad de refolosire de 90%.