O CREAȚIE FABULOASĂ

Giulia Quadrifoglio nu este doar cea mai puternică Alfa Romeo creată vreodată pentru uz cotidian. Giulia Quadrifoglio reprezintă însăși convergența dintre inginerie și emoție și nu poate fi decât creația unei mărci fabuloase, precum este Alfa Romeo.

Viscerală. Energetică. Profund tehnologică. Maiestuoasă.

Tributară unei mărci apărute în urmă cu peste 100 de ani și care continuă și astăzi să uimească industria auto cu modele originale. Pasiunea Alfa Romeo pentru motoare cu ADN sportiv este inegalabilă.

FORMĂ CU FOND

Încă de la începuturile civilizației, artiștii s-au îndreptat spre formele naturale și spre proporțiile corpului uman, cu scopul de a găsi inspirație pentru structurile tehnice.  Echipa de arhitectură Alfa Romeo a reușit să găsească echilibrul perfect dintre cele două lumi, tehnică și umană, iar Giulia este rezultatul desăvârșit al acestei abordări unice în design.

DRAMATICĂ, DAR FĂRĂ DRAMĂ

Designul Giuliei Quadrifoglio este conturat de linii dramatice. Identitatea sa puternică este caracterizată de trăsături marcante: grila de forma trilobului Alfa Romeo, capota cu linii agresive, prizele de aer proeminente. Folosirea fibrei de carbon pe capota, plafon, eleron si pragurile laterale o înzestrează pe Giulia Quadrifoglio cu spirit racing veritabil. Tracțiunea spate și echilibrul perfect al maselor au dat naștere unei arhitecturi în care poziția șoferului este plasată în spatele punții față, capota este alungită, iar habitaclul amplu. Nimic nu este exagerat sau întâmplător. Doar este o Alfa Romeo.

ȘOFERUL ÎN CENTRUL EXPERIENȚEI

Cea mai aclamată proporție din arhitectură este cea în care omul, mediul și structurile tehnice se echilibrează reciproc. Giulia Quadrifoglio este însuși produsul acestei filosofii de design elaborate. Șoferul Giuliei Quadrifoglio este întotdeauna localizat în centrul acestei experiențe, într-un habitaclu desenat conform acelorași reguli de la exterior: minimalist, cu inserții de materiale sofisticate precum carbon și piele. În slujba lui, stă tehnologia superioară, responsabilă de relația armonioasă dintre om și mașina lui.

UNICITATE

Detaliile Giuliei Quadrifoglio sunt demne de un veritabil supercar. Scaunele ergonomice și ultra-ușoare oferă suport ferm în deplin confort. Butonul roșu care te ademenește să aprinzi inima de 510 CP a Giuliei Quadrifoglio stă pe volanul îmbrăcat în piele. Comenzile ergonomice, sistemul infotainment intuitiv și poziția în habitaclu transpun șoferul în mindset-ul optim pentru a lua startul unei experiențe de condus unice în segment.

510 CP ȘI 600 Nm

Inima Giuliei Quadrifoglio este un V6 bi-turbo de 2.9 litri cu cilindri opuși la 90°. Propulsorul livrează 510 CP și un cuplu de 600 Nm între 2500 and 5000 de rotații pe minut. Noul motor dezvoltat alături de echipa Ferrari este realizat în intregime din aluminiu, extraordinar de puternic și, în același timp, de ușor.

TRANSMISIE

Giulia Quadrifoglio poate fi conectată la o transmisie manuală în 6 rapoarte sau la noua transmisie automată în 8 trepte, schimbul treptelor având loc în doar 150 milisecunde în Race mode. Transmisia automată poate fi acționată atât prin levierul poziționat pe consola centrală, cât și prin intermediul padelelor de aluminiu montate pe coloana de direcție.
Datorită unui ambreiaj de tip “lock-up”, Giulia Quadrifoglio asigură livrarea continuă a cuplului fără pierdere de putere în momentul schimbării treptelor de viteză.

În funcție de moul DNA selectat, Giulia alternează reprizele dinamice și să le optimizează conform stilului tău
de condus și condiţiilor de drum, reduce consumul de carburant și emisiile CO2..

DEZACTIVAREA CILINDRILOR

Deși cifrele de putere și cuplu sunt impresionante, motorul V6 BiTurbo de 510 CP este campion în segment la capitolul emisii de CO2 (198 g/km pentru versiunea cu transmisie manuală) și impresionează prin consumul redus de combustibil (8.5 litri/100km), grație sistemului electronic de dezactivare a cilindrilor.

PERFORMANŢA DE TOP ESTE O STARE

Fiecare detaliu al Giuliei Quadrifoglio este conceput pentru a atinge nivelul optim de performanţă, inclusiv în ceea ce privește eficienţa. Raportul dintre om și mașina este esențial pentru Alfa Romeo, iar toate inovațiile Giuliei au fost puse în slujba plăcerii pure a condusului, astfel încât am creat o mașină care este percepută ca o extensie naturală a corpului, minții și sufletului șoferului.

SIGURANȚĂ

Giulia Quadrifoglio oferă emoțiilor pure ale condusului și sisteme de siguranță avansate, astfel încât șoferul și pasagerii săi să călătorească în confort și relaxare. Funcția Forward Collision Warning (FCW) cu Autonomous Emergency Braking (AEB) include detectarea pietonilor, Lane Departure Warning (LDW), Cruise Control cu Speed Limiter, Blind Spot Monitoring (BSM) cu Rear Cross-Path Detection, cameră posterioară cu linii dinamice de ghidaj și senzori de parcare sunt funcții de asistență și siguranță disponibile standard.

SISTEM DE FRÂNARE IBS

Giulia oferă in premieră mondială sistemul electromecanic inovator IBS, care combină controlul stabilității cu tradiționala servofrană. Prin integrarea cu succes a componentelor electronice si mecanice care se alătură unei optimizări în ceea ce privește distribuția masei, răspunsul excelent la comenzi și lipsa vibratiilor în pedale, sistemul garantează o reacție instantanee la frânare pentru o distanță record: de la 100 km/h la în 32 m pentru versiunea Quadrifoglio.

INFOTAINMENT

Conexiunea dintre Giulia și șofer nu cunoaște limite, graţie tehnologiei existentă la bord – sistem de infotainment de ultimă generaţie comandat prin joystick rotativ, DAB radio, navigaţie Alfa™ Connect 3D cu hărţi tridimensionale de rezoluţie superioară, display central de 8,8 inchi și un ecran TFT de 7 inchi inclus în instrumentarul de bord.

PUTEREA ECHILIBRULUI

Atenţia desăvârșită pentru fiecare detaliu de design oferă mașinii echilibrul perfect. Mai mult, tracţiunea spate, combinată cu amplasarea longitudinal-faţă a motorului V6 din aluminiu și a cardanului din fibră de carbon, asigură o distribuţie optimă a masei de-a lungul șasiului.

SUSPENSIE ALFALINK™

Pentru puntea față a fost dezvoltat un nou braț dublu de control cu axă de direcție semi-virtuală pentru o mai bună absorbție a șocurilor și un răspuns prompt, mai precis, al direcției. Acest sistem exclusiv Alfa Romeo menține amprenta anvelopei constantă în viraje și poate face față unor accelerații laterale amplificate. O soluție de tipul “four and a half track” – patentată de Alfa Romeo – a fost aleasă pentru puntea spate, iar rezultatul se traduce în performanță de top, satisfacție totală în timpul condusului și confort sporit.

Alfa Chassis Domain Control

Dezvoltat în parteneriat cu Magneti Marelli, sistemul Alfa Chassis Domain Control (CDC) acționează din postura de “creier” al mașinii și coordonează toate sistemele electronice de la bord. Sistemul gestionează acțiunile unui număr variat de funcții – Alfa DNA Pro, Alfa Torque Vectoring, Alfa Active Aero Splitter, sistemul de suspensie activă și ESC – dar în același timp desemnează sarcini pentru optimizarea performanței și a plăcerii de codus. Cu alte cuvinte, sistemul CDC adaptează modul de rulare în timp real, reușind astfel să modifice maparea sistemului dinamic Alfa DNA Pro în funcție de datele detectate de senzori privind accelerația și rotația motorului. Situațiile critice sunt prevenite și rezolvate prin informarea în prealabil a unităților de control relevante: șasiu, tren de rulare, suspensie, frâne, direcție, servodirecție și diferențial.

ALFA™ ACTIVE AERO

Pe lângă excelentul coeficient aerodinamic Cx (0.32) și un echilibru perfect al forțelor la extremități și al comportamenului forței de apăsare, versiunea Quadrifoglio oferă un splitter din fibră de carbon amplasat în partea din față cu rol în gestionarea forței de apăsare cu un plus de încărcare aerodinamică, pentru perfornanțe crescute și aderență sporită la viteze superioare.