CONSULTANȚĂ CONSTATĂRI DAUNE AUTO
ALLIANZ TIRIAC

Avizarea daunei se face după producerea ei sau imediat ce ați luat la cunoștință de producerea acesteia, la numerele de telefon din site.
Discută cu unul din consultanții noștri, fie că alegi să suni în Call Center (0219793), completand formularul de contact de mai jos sau folosind chat-ul Whatsapp din site.

Pentru notificarea unui dosar de daună, ai nevoie de următoarele:

Datele de identificare și de contact ale persoanelor implicate în eveniment, în special ale celui care face avizarea, ale persoanei ce conducea autovehiculul atât cel asigurat, cât și cel păgubit – dacă este cazul;
 Cauzele și împrejurările în care s-a produs evenimentul, inclusiv detalii despre locul evenimentului și momentul producerii acestuia – dataora;
 Datele de identificare ale autovehiculelor implicate în eveniment;
 Detalii privind locația și starea vehiculului avariat (dacă este sau nu deplasabil);
 Locul unde doriți efectuarea constatării.

INFO

Informațiile de mai sus sunt ușor de furnizat dacă aveți la îndemână, cel puțin, următoarele documente:

 

Polița de asigurare
Cartea dumneavoastră de identitate;
Cartea de identitate/certificatul de înmatriculare al autovehiculului avariat;
Permisul de conducere al persoanei care a condus autovehiculul avariat;
Documentele eliberate de autorități (poliție/pompieri/s.a.) sau constatul amiabil, după caz;
Alte documente în funcție de evenimentul produs.

INFO

Acte necesare pentru deschidere dosar daune:

 

Cartea de identitate / buletin de identitate a/al păgubitului/ sau a/al delegatului;
Permisul de conducere al persoanei care se află la volan în timpul producerii accidentului;
Copie a certificatului de înmatriculare al vehiculului vinovat de producerea accidentului;
Copie a tichetului RCA de producerea evenimentului;
Proces verbal, Anexa 2 sau orice alt act emis de poliție din care să reiasă cum și când s-a întamplat evenimentul precum și (OBLIGATORIU) cine este vinovat de producerea daunei; aceste acte trebuie prezentate în original;
Împuternicire de la firma în cazul în care mașina este în proprietatea unei firme;
Procura notarială în cazul în care nu se poate prezenta proprietarul la constatare;
Împuternicire de la firma de leasing în cazul în care mașina este în proprietatea unei firmei de leasing;
Inspectorii de daună ALLIANZ TIRIAC pot solicita de la caz la caz acte suplimentare după efectuarea constatării.

Conform legislaţiei în vigoare, autoturismul avariat se poate repara în orice unitate autorizată RAR aleasă de către păgubitul RCA. Asiguratorul RCA nu poate impune service-ul în care să vă fie efectuată reparaţia. Acest drept fundamental al consumatorului este precizat în legea RCA. Conform art. 6 alin 8 din Legea nr. 132/2017 vă puteţi adresa pentru efectuarea reparaţiei oricărei unități reparatoare de automobile care functioneaza în condiţiile legii fără nicio restricţie sau constrângere din partea asiguratorului RCA sau a unităţii reparatoare auto, care ar putea să vă influenţeze opţiunea.

Serviciul de constatare daune

Serviciul este oferit gratuit clienților cu o poliță valabilă ALLIANZ TIRIAC, care au fost implicați într-un accident auto și care efectuează reparația în unitatea noastră.
Oferim consultanță în constatarea daunei, programare în service și autoturism la schimb pe durata reparației, conform condițiilor din polița de asigurare.
Toate reparațiile se decontează direct de către asigurator conform legii în vigoare.

Beneficii

Asistență și Programare
 Suport Întocmire Dosar Daună
 Mașina la schimb (cost suportat de asigurator)
 Notificare Asigurator
 Reparație Auto cu Piese Originale
 Consultanță Juridică în Caz de Daună
 Garanție Reparație

Constatarea daunelor auto se face în cel mai scurt timp, fiind urmate de reparația efectuată la standarde occidentale.
Reparațiile se decontează direct de către asigurator conform legii în vigoare.

Unitatea este dotată cu aparatură de ultimă generație pentru vehicule multimarcă, dar și cu personal format din profesioniști care se ocupă prompt de rezolvarea oricărei avarii, de natură mecanică, electrică sau tinichigerie-vopsitorie.

Pe intreaga durată a reparației, vă punem la dispoziție o mașină de schimb conform condițiilor din polița de asigurare. Ne dorim ca impactul asupra activității dvs. datorat lipsei (chiar și temporare) a autovehiculului propriu să fie ca și inexistent.

PROGRAMARE CONSTATARE DAUNA

    * This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    TOP
    Aveti nevoie de ajutor?